• Media type: Book
  • Title: Internationales Marketing
  • Contributor: Zentes, Joachim [VerfasserIn]; Swoboda, Bernhard [VerfasserIn]; Schramm-Klein, Hanna [VerfasserIn]
  • imprint: München: Verlag Franz Vahlen, [2013]
  • Published in: Vahlens Handbücher der Wirtschafts- und Sozialwissenschaften
  • Issue: 3., überarbeitete Auflage
  • Extent: XXXIII, 662 Seiten; Illustrationen, Diagramme, Karten
  • Language: German
  • ISBN: 9783800646692; 3800646692
  • RVK notation: QP 680 : Internationales Marketing
  • Keywords: Internationales Marketing
  • Origination:
  • Footnote: 4. Aufl. u.d.T.: Swoboda, Bernhard: Internationales Marketing
    Literaturverzeichnis: Seite 599-647

copies

(0)
  • Status: Loanable
  • Status: Loanable
  • Status: Loanable
  • Status: To be used in the library, no dispatch by interlibrary loan; delivery of photocopies possible