Skip to contents Rodgers, Shelly [Editor]; Thorson, Esther [Editor] Advertising theory - [Second edition] Books Close > Bookmarks You can manage bookmarks using lists, please log in to your user account for this. New York; London: Routledge, Taylor & Francis Group, 2019 Published in: Routledge communication series Mühlbacher, Hans [Author] Selektive Werbung Books Close > Bookmarks You can manage bookmarks using lists, please log in to your user account for this. Linz: Trauner, 1982 Schenk, Michael [Author] ; Donnerstag, Joachim [Other]; Höflich, Joachim R. [Other]; Donnerstag, Joachim [Honoree] Wirkungen der Werbekommunikation Books Close > Bookmarks You can manage bookmarks using lists, please log in to your user account for this. Köln [u.a.]: Böhlau, 1990 Published in: Böhlau-Studien-Bücher ; Grundlagen des Studiums Unger, Fritz [Author]; Fuchs, Wolfgang [Author] Management der Marktkommunikation : mit 32 Tabellen - [2., völlig neubearb. und erw. Aufl.] Books Close > Bookmarks You can manage bookmarks using lists, please log in to your user account for this. Heidelberg: Physica-Verl., 1999 Engelhardt, Alexander von [Author] Werbewirkungsmessung : Hintergründe, Methoden, Möglichkeiten und Grenzen Books Close > Bookmarks You can manage bookmarks using lists, please log in to your user account for this. München: Fischer, 1999 Published in: Angewandte Medienforschung ; 1100 Behrens, Gerold [Author] Werbepsychologie - [3. Aufl.] Books Close > Bookmarks You can manage bookmarks using lists, please log in to your user account for this. München: Verl. für Wirtschaftsskripten, 1991 Published in: VfW-Skriptenreihe ; 3500 Heller, Eva [Author] Wie Werbung wirkt : Theorien und Tatsachen - [Orig.-Ausg., 23. - 24. Tsd.] Books Close > Bookmarks You can manage bookmarks using lists, please log in to your user account for this. Frankfurt am Main: Fischer-Taschenbuch-Verl., 1993 Published in: Fischer-Taschenbücher ; 3839 Fanderl, Harald Sebastian [Author] ; Knieper, Thomas [Other] Prominente in der Werbung : empirische Untersuchungen zur Messung, Rezeption und Wirkung auf Basis der Markenpersönlichkeit - [1. Aufl.] Books Close > Bookmarks You can manage bookmarks using lists, please log in to your user account for this. Wiesbaden: Dt. Univ.-Verl., 2005 Published in: Kommunikationswissenschaft Behrens, Gerold [Author] Werbung : Entscheidung - Erklärung - Gestaltung Books Close > Bookmarks You can manage bookmarks using lists, please log in to your user account for this. München: Vahlen, 1996 Published in: Vahlens Handbücher der Wirtschafts- und Sozialwissenschaften Friedrichsen, Mike [Editor] Fernsehwerbung : theoretische Analysen und empirische Befunde Books Close > Bookmarks You can manage bookmarks using lists, please log in to your user account for this. Opladen; Wiesbaden: Westdt. Verl., 1999 Baumgärtel, Tilman [Editor] ; Philipp Reclam jun. GmbH & Co. KG Texte zur Theorie der Werbung Books Close > Bookmarks You can manage bookmarks using lists, please log in to your user account for this. Ditzingen: Reclam, 2018 Published in: Reclams Universal-Bibliothek ; Nr. 19508 Tropp, Jörg [Author] Moderne Marketing-Kommunikation : System - Prozess - Management - [1. Aufl.] Books Close > Bookmarks You can manage bookmarks using lists, please log in to your user account for this. Wiesbaden: VS Verl. für Sozialwissenschaften, 2011 Published in: Lehrbuch Esch, Franz-Rudolf [Author] Wirkung integrierter Kommunikation : ein verhaltenswissenschaftlicher Ansatz für die Werbung - [5., aktualisierte Aufl.] Books Close > Bookmarks You can manage bookmarks using lists, please log in to your user account for this. Wiesbaden: Betriebswirtschaftlicher Verlag Gabler, 2011 Published in: Gabler Research ; Forschungsgruppe Konsum und Verhalten Eschweiler, Maurice [Author] Externe Referenzpreise : eine empirisch gestützte verhaltenswissenschaftliche Analyse - [1. Aufl.] Books Close > Bookmarks You can manage bookmarks using lists, please log in to your user account for this. Wiesbaden: Gabler, 2006 Published in: Schriftenreihe Unternehmensführung und Marketing ; 46 Balderjahn, Ingo [Author]; Scholderer, Joachim [Author] Konsumentenverhalten und Marketing : Grundlagen für Strategien und Maßnahmen Books Close > Bookmarks You can manage bookmarks using lists, please log in to your user account for this. Stuttgart: Schäffer-Poeschel, 2007 Fuchs, Wolfgang [Author]; Unger, Fritz [Author] Management der Marketing-Kommunikation - [4., aktualisierte und verb. Aufl.] Books Close > Bookmarks You can manage bookmarks using lists, please log in to your user account for this. Berlin; Heidelberg [u.a.]: Springer, 2007 Felser, Georg [Author] Werbe- und Konsumentenpsychologie - [3. Aufl.] Books Close > Bookmarks You can manage bookmarks using lists, please log in to your user account for this. Berlin; Heidelberg: Spektrum Akademischer Verl., 2007 Esch, Franz-Rudolf [Author] Wirkung integrierter Kommunikation : ein verhaltenswissenschaftlicher Ansatz für die Werbung - [4., aktualisierte Aufl.] Books Close > Bookmarks You can manage bookmarks using lists, please log in to your user account for this. Wiesbaden: Dt. Univ.-Verl., 2006 Published in: Gabler Edition Wissenschaft ; Forschungsgruppe Konsum und Verhalten Unger, Fritz [Author]; Fuchs, Wolfgang [Author] Management der Marketing-Kommunikation - [3., aktualisierte und erw. Aufl.] Books Close > Bookmarks You can manage bookmarks using lists, please log in to your user account for this. Berlin; Heidelberg: Springer, 2005 Kramer, Dominik [Author] Fine-Tuning von Werbebildern : ein verhaltenswissenschaftlicher Ansatz für die Werbung Books Close > Bookmarks You can manage bookmarks using lists, please log in to your user account for this. Wiesbaden: Dt. Univ.-Verl. [u.a.], 1998 ; Wiesbaden: Gabler, 1998 Published in: Gabler Edition Wissenschaft ; Forschungsgruppe Konsum und Verhalten
Rodgers, Shelly [Editor]; Thorson, Esther [Editor] Advertising theory - [Second edition] Books Close > Bookmarks You can manage bookmarks using lists, please log in to your user account for this. New York; London: Routledge, Taylor & Francis Group, 2019 Published in: Routledge communication series
Mühlbacher, Hans [Author] Selektive Werbung Books Close > Bookmarks You can manage bookmarks using lists, please log in to your user account for this. Linz: Trauner, 1982
Schenk, Michael [Author] ; Donnerstag, Joachim [Other]; Höflich, Joachim R. [Other]; Donnerstag, Joachim [Honoree] Wirkungen der Werbekommunikation Books Close > Bookmarks You can manage bookmarks using lists, please log in to your user account for this. Köln [u.a.]: Böhlau, 1990 Published in: Böhlau-Studien-Bücher ; Grundlagen des Studiums
Unger, Fritz [Author]; Fuchs, Wolfgang [Author] Management der Marktkommunikation : mit 32 Tabellen - [2., völlig neubearb. und erw. Aufl.] Books Close > Bookmarks You can manage bookmarks using lists, please log in to your user account for this. Heidelberg: Physica-Verl., 1999
Engelhardt, Alexander von [Author] Werbewirkungsmessung : Hintergründe, Methoden, Möglichkeiten und Grenzen Books Close > Bookmarks You can manage bookmarks using lists, please log in to your user account for this. München: Fischer, 1999 Published in: Angewandte Medienforschung ; 1100
Behrens, Gerold [Author] Werbepsychologie - [3. Aufl.] Books Close > Bookmarks You can manage bookmarks using lists, please log in to your user account for this. München: Verl. für Wirtschaftsskripten, 1991 Published in: VfW-Skriptenreihe ; 3500
Heller, Eva [Author] Wie Werbung wirkt : Theorien und Tatsachen - [Orig.-Ausg., 23. - 24. Tsd.] Books Close > Bookmarks You can manage bookmarks using lists, please log in to your user account for this. Frankfurt am Main: Fischer-Taschenbuch-Verl., 1993 Published in: Fischer-Taschenbücher ; 3839
Fanderl, Harald Sebastian [Author] ; Knieper, Thomas [Other] Prominente in der Werbung : empirische Untersuchungen zur Messung, Rezeption und Wirkung auf Basis der Markenpersönlichkeit - [1. Aufl.] Books Close > Bookmarks You can manage bookmarks using lists, please log in to your user account for this. Wiesbaden: Dt. Univ.-Verl., 2005 Published in: Kommunikationswissenschaft
Behrens, Gerold [Author] Werbung : Entscheidung - Erklärung - Gestaltung Books Close > Bookmarks You can manage bookmarks using lists, please log in to your user account for this. München: Vahlen, 1996 Published in: Vahlens Handbücher der Wirtschafts- und Sozialwissenschaften
Friedrichsen, Mike [Editor] Fernsehwerbung : theoretische Analysen und empirische Befunde Books Close > Bookmarks You can manage bookmarks using lists, please log in to your user account for this. Opladen; Wiesbaden: Westdt. Verl., 1999
Baumgärtel, Tilman [Editor] ; Philipp Reclam jun. GmbH & Co. KG Texte zur Theorie der Werbung Books Close > Bookmarks You can manage bookmarks using lists, please log in to your user account for this. Ditzingen: Reclam, 2018 Published in: Reclams Universal-Bibliothek ; Nr. 19508
Tropp, Jörg [Author] Moderne Marketing-Kommunikation : System - Prozess - Management - [1. Aufl.] Books Close > Bookmarks You can manage bookmarks using lists, please log in to your user account for this. Wiesbaden: VS Verl. für Sozialwissenschaften, 2011 Published in: Lehrbuch
Esch, Franz-Rudolf [Author] Wirkung integrierter Kommunikation : ein verhaltenswissenschaftlicher Ansatz für die Werbung - [5., aktualisierte Aufl.] Books Close > Bookmarks You can manage bookmarks using lists, please log in to your user account for this. Wiesbaden: Betriebswirtschaftlicher Verlag Gabler, 2011 Published in: Gabler Research ; Forschungsgruppe Konsum und Verhalten
Eschweiler, Maurice [Author] Externe Referenzpreise : eine empirisch gestützte verhaltenswissenschaftliche Analyse - [1. Aufl.] Books Close > Bookmarks You can manage bookmarks using lists, please log in to your user account for this. Wiesbaden: Gabler, 2006 Published in: Schriftenreihe Unternehmensführung und Marketing ; 46
Balderjahn, Ingo [Author]; Scholderer, Joachim [Author] Konsumentenverhalten und Marketing : Grundlagen für Strategien und Maßnahmen Books Close > Bookmarks You can manage bookmarks using lists, please log in to your user account for this. Stuttgart: Schäffer-Poeschel, 2007
Fuchs, Wolfgang [Author]; Unger, Fritz [Author] Management der Marketing-Kommunikation - [4., aktualisierte und verb. Aufl.] Books Close > Bookmarks You can manage bookmarks using lists, please log in to your user account for this. Berlin; Heidelberg [u.a.]: Springer, 2007
Felser, Georg [Author] Werbe- und Konsumentenpsychologie - [3. Aufl.] Books Close > Bookmarks You can manage bookmarks using lists, please log in to your user account for this. Berlin; Heidelberg: Spektrum Akademischer Verl., 2007
Esch, Franz-Rudolf [Author] Wirkung integrierter Kommunikation : ein verhaltenswissenschaftlicher Ansatz für die Werbung - [4., aktualisierte Aufl.] Books Close > Bookmarks You can manage bookmarks using lists, please log in to your user account for this. Wiesbaden: Dt. Univ.-Verl., 2006 Published in: Gabler Edition Wissenschaft ; Forschungsgruppe Konsum und Verhalten
Unger, Fritz [Author]; Fuchs, Wolfgang [Author] Management der Marketing-Kommunikation - [3., aktualisierte und erw. Aufl.] Books Close > Bookmarks You can manage bookmarks using lists, please log in to your user account for this. Berlin; Heidelberg: Springer, 2005
Kramer, Dominik [Author] Fine-Tuning von Werbebildern : ein verhaltenswissenschaftlicher Ansatz für die Werbung Books Close > Bookmarks You can manage bookmarks using lists, please log in to your user account for this. Wiesbaden: Dt. Univ.-Verl. [u.a.], 1998 ; Wiesbaden: Gabler, 1998 Published in: Gabler Edition Wissenschaft ; Forschungsgruppe Konsum und Verhalten
> Media type Skip to next facet Books (90) Wert ausschließen Articles (1) Wert ausschließen Show more show less
> Availability Skip to next facet Open Shelves (62) Wert ausschließen Stack Collection (17) Wert ausschließen Ask for availability (2) Wert ausschließen Show more show less
> Location Skip to next facet Departmental Library DrePunct (49) Wert ausschließen Central Library (35) Wert ausschließen Branch Library of Educationen (2) Wert ausschließen Branch Library of Forestry (1) Wert ausschließen Show more show less
> Access State Skip to next facet Open Access (6) Wert ausschließen Restricted Access (2) Wert ausschließen Without Specification (12) Wert ausschließen Show more show less
> Language Skip to next facet German (84) Wert ausschließen English (8) Wert ausschließen Show more show less
> Subject Skip to next facet Economics (69) Wert ausschließen General (25) Wert ausschließen Psychology (19) Wert ausschließen Sociology (7) Wert ausschließen Computer science (4) Wert ausschließen Pedagogy (4) Wert ausschließen Germanic and Scandinavian studies (2) Wert ausschließen General and comparative linguistics and literary studies, indo-european, non-european languages and literatures (1) Wert ausschließen History (1) Wert ausschließen Art and art history (1) Wert ausschließen Musicology (1) Wert ausschließen Philosophy (1) Wert ausschließen Political science (1) Wert ausschließen Sports science (1) Wert ausschließen Technology (1) Wert ausschließen Show more show less
> Creator Skip to next facet Esch, Franz-Rudolf (7) Wert ausschließen Felser, Georg (4) Wert ausschließen Fuchs, Wolfgang (4) Wert ausschließen Kroeber-Riel, Werner (4) Wert ausschließen Unger, Fritz (4) Wert ausschließen Nöcker, Ralf (3) Wert ausschließen Tropp, Jörg (3) Wert ausschließen Balderjahn, Ingo (2) Wert ausschließen Behrens, Gerold (2) Wert ausschließen Hoffelt, Petra (2) Wert ausschließen Huber, Frank (2) Wert ausschließen Nomos Verlagsgesellschaft (2) Wert ausschließen Rodgers, Shelly (2) Wert ausschließen Salcher, Ernst F. (2) Wert ausschließen Scholderer, Joachim (2) Wert ausschließen Sommer, Denise (2) Wert ausschließen Thorson, Esther (2) Wert ausschließen Advertising and Consumer Psychology Conference 23 2004 Montréal (1) Wert ausschließen Akerlof, George A. (1) Wert ausschließen Anders, Sven (1) Wert ausschließen Asker, John (1) Wert ausschließen Bar-Isaac, Heski (1) Wert ausschließen Baumann, Stefan (1) Wert ausschließen Baumgärtel, Tilman (1) Wert ausschließen Bischopinck, Yvonne von (1) Wert ausschließen Bismarck, Wolf-Bertram von (1) Wert ausschließen Boush, David M. (1) Wert ausschließen Ceyp, Michael (1) Wert ausschließen Ceyp, Michael H. (1) Wert ausschließen Columbia University Department of Economics (1) Wert ausschließen Deimel, Klaus (1) Wert ausschließen Dieterle, Gabriele S. (1) Wert ausschließen Donnerstag, Joachim (1) Wert ausschließen Drengner, Jan (1) Wert ausschließen Ebeling, Andreas (1) Wert ausschließen Ellinghaus, Uwe (1) Wert ausschließen Engelhardt, Alexander von (1) Wert ausschließen Eschweiler, Maurice (1) Wert ausschließen Esser, Mark (1) Wert ausschließen Fanderl, Harald Sebastian (1) Wert ausschließen Friedrichsen, Mike (1) Wert ausschließen Friestad, Marian (1) Wert ausschließen Gebauer, Stephan (1) Wert ausschließen Gelbrich, Katja (1) Wert ausschließen Görtz, Gunnar (1) Wert ausschließen Haehnel, Kyriaki Carolin (1) Wert ausschließen Hagge, Kira (1) Wert ausschließen Hardt, Anna A. (1) Wert ausschließen Heller, Eva (1) Wert ausschließen Henkel, Sven (1) Wert ausschließen Herr, Paul M. (1) Wert ausschließen Herrmann, Roland (1) Wert ausschließen Hubert, Frank (1) Wert ausschließen Höflich, Joachim R. (1) Wert ausschließen Illmann, Tanja (1) Wert ausschließen Jaekel, Michael (1) Wert ausschließen Kardes, Frank R. (1) Wert ausschließen Kazantzidis, Kyriaki Carolin (1) Wert ausschließen Kleinjohann, Michael (1) Wert ausschließen Knieper, Thomas (1) Wert ausschließen Kramer, Dominik (1) Wert ausschließen Kuhlmann, Jan (1) Wert ausschließen Könches, Barbara (1) Wert ausschließen Lai, Tat-kei (1) Wert ausschließen Leven, Wilfried (1) Wert ausschließen Leyden, Benjamin T. (1) Wert ausschließen Lorson, Tania (1) Wert ausschließen Mayer, Hans (1) Wert ausschließen Moser, Klaus (1) Wert ausschließen Mühlbacher, Hans (1) Wert ausschließen Müller, Claudia (1) Wert ausschließen Müller, Wendelin G. (1) Wert ausschließen Nantel, Jacques (1) Wert ausschließen Nerdinger, Friedemann W. (1) Wert ausschließen Ng, Travis (1) Wert ausschließen Nickel, Volker (1) Wert ausschließen Niemeyer, Hans-Georg (1) Wert ausschließen Pepels, Werner (1) Wert ausschließen Petri, Carlo (1) Wert ausschließen Philipp Reclam jun. GmbH & Co. KG (1) Wert ausschließen Podschuweit, Nicole (1) Wert ausschließen Priemer, Verena (1) Wert ausschließen Priemer, Verena M. (1) Wert ausschließen Regier, Stefanie (1) Wert ausschließen Rempel, Jan Eric (1) Wert ausschließen Richter, Andreas (1) Wert ausschließen Rinino, Maxime (1) Wert ausschließen Sauer, Nicole (1) Wert ausschließen Schenk, Michael (1) Wert ausschließen Schröder, Eva-Maria (1) Wert ausschließen Shiller, Robert J. (1) Wert ausschließen Silberer, Günter (1) Wert ausschließen Sommer, Rudolf (1) Wert ausschließen Springer Fachmedien Wiesbaden (1) Wert ausschließen Supper, Michael (1) Wert ausschließen Tauchnitz, Jürgen (1) Wert ausschließen Thompson, Stanley (1) Wert ausschließen Walliser, Björn (1) Wert ausschließen Weber, Adelheid (1) Wert ausschließen Werner, Brigitte (1) Wert ausschließen Show more show less
> Collection Skip to next facet Verbunddaten SWB (90) Wert ausschließen Lizenzfreie Online-Ressourcen (5) Wert ausschließen Diss online (1) Wert ausschließen Show more show less