Skip to contents Riemer, Martin A. [Author] Beschwerdemanagement Books Close > Bookmarks You can manage bookmarks using lists, please log in to your user account for this. Frankfurt/Main [u.a.]: Campus-Verlag, 1986 Published in: Schwerpunktreihe Marketing und Verbraucherarbeit ; 3 - Campus Forschung ; 515 Haas, Bernhard [Author]; Troschke, Bettina von [Author] Beschwerdemanagement : aus Beschwerden Verkaufserfolge machen Books Close > Bookmarks You can manage bookmarks using lists, please log in to your user account for this. Offenbach: Gabal, 2007 Stauss, Bernd [Author]; Seidel, Wolfgang [Author] Beschwerdemanagement : unzufriedene Kunden als profitable Zielgruppe - [4., vollst. überarb. Aufl.] Books Close > Bookmarks You can manage bookmarks using lists, please log in to your user account for this. München: Hanser, 2007 Graf, Karin [Author] Die Behandlung von Verbraucherbeschwerden in Unternehmen Books Close > Bookmarks You can manage bookmarks using lists, please log in to your user account for this. Berlin: Duncker und Humblot, 1990 Published in: Beiträge zur Verhaltensforschung ; 2800 Stauss, Bernd [Author]; Seidel, Wolfgang [Author] Beschwerdemanagement : Fehler vermeiden - Leistung verbessern - Kunden binden Books Close > Bookmarks You can manage bookmarks using lists, please log in to your user account for this. München; Wien: Hanser, 1996 Spee, Detlef [Author]; Bühner, Stefanie [Author] Retourenmanagement : eine logistische Herausforderung ; Theorie und Praxis zur Abwicklung von Warenrückgaben - [1. Aufl.] Books Close > Bookmarks You can manage bookmarks using lists, please log in to your user account for this. München: Huss-Verl., 2015 Published in: Logistik Praxis Meese, Gisela [Author] ; W. Kohlhammer GmbH Schriftliche Patientenbeschwerden professionell beantworten : erfolgreich kommunizieren und überzeugen - [1. Auflage 2018] Books Close > Bookmarks You can manage bookmarks using lists, please log in to your user account for this. Stuttgart: Verlag W. Kohlhammer, 2018 Hahn, Peter [Author] Warnungen, Beschwerden, Erpressungen : Leitfaden für die Lebensmittelpraxis - [2. Auflage] Books Close > Bookmarks You can manage bookmarks using lists, please log in to your user account for this. Hamburg: Behr's Verlag, 2016 Hahn, Peter [Author]; Wellmann, Eva [Author] Informationshandeln, Verbraucherbeschwerden und Produkterpressungen - [1. Aufl.] Books Close > Bookmarks You can manage bookmarks using lists, please log in to your user account for this. Hamburg: Behr, 2012 Borth, Björn-Olaf [Author] Beschwerdezufriedenheit und Kundenloyalität im Dienstleistungsbereich : Kausalanalysen unter Berücksichtigung moderierender Effekte - [1. Aufl.] Books Close > Bookmarks You can manage bookmarks using lists, please log in to your user account for this. Wiesbaden: Dt. Univ.-Verl., 2004 Published in: Gabler Edition Wissenschaft ; Forum Marketing Cerwinka, Gabriele [Author]; Schranz, Gabriele [Author] Wenn der Kunde laut wird : professioneller Umgang mit Beschwerden Books Close > Bookmarks You can manage bookmarks using lists, please log in to your user account for this. Wien: Linde, 2009 Published in: Linde international ; Linde sagt, wie's geht Schöler, Andreas [Author] Beschwerdeinformationen und ihre Nutzung - [1. Aufl.] Books Close > Bookmarks You can manage bookmarks using lists, please log in to your user account for this. Wiesbaden: Gabler, 2009 Published in: Gabler Edition Wissenschaft ; Focus Dienstleistungsmarketing- Focus Dienstleistungsmarketing Ratajczak, Oliver [Editor] Erfolgreiches Beschwerdemanagement : Wege zu Prozessverbesserungen und Kundenzufriedenheit - [1. Auflage] Books Close > Bookmarks You can manage bookmarks using lists, please log in to your user account for this. Wiesbaden: Gabler, 2010 Deutsche Gesellschaft für Qualität Kennzahlen im Beschwerdemanagement Books Close > Bookmarks You can manage bookmarks using lists, please log in to your user account for this. München: Hanser, [2016] Published in: Deutsche Gesellschaft für Qualität: DGQ-Band ; 1236 Brock, Christian [Author] Beschwerdeverhalten und Kundenbindung : Erfolgswirkungen und Management der Kundenbeschwerde - [1. Aufl.] Books Close > Bookmarks You can manage bookmarks using lists, please log in to your user account for this. Wiesbaden: Gabler, 2009 Published in: Gabler Research ; Unternehmenskooperation und Netzwerkmanagement- Unternehmenskooperation und Netzwerkmanagement Bosch, Gabriele [Author] Beschwerdemanagement in Bibliotheken : Konzeption und praktische Anwendung Books Close > Bookmarks You can manage bookmarks using lists, please log in to your user account for this. Berlin: Inst. für Bibliotheks- und Informationswiss. der Humboldt-Univ., 2007 Published in: Berliner Handreichungen zur Bibliotheks- und Informationswissenschaft ; 211 Stempfle, Doris [Author]; Stempfle, Lothar [Author]; Zartmann, Ricarda [Author] Reklamationsmanagement als Reklame : Beschwerden managen, Kunden zurückgewinnen, mehr verkaufen - [1. Aufl.] Books Close > Bookmarks You can manage bookmarks using lists, please log in to your user account for this. Wiesbaden: Gabler, 2009 Roschk, Holger [Author] ; Gelbrich, Katja [Other]; Bach, Norbert [Other] Gerechtigkeit bei der Beschwerdebehandlung : der moderierende Einfluss von Kunden- und Situationsmerkmalen - [1. Aufl.] Books Close > Bookmarks You can manage bookmarks using lists, please log in to your user account for this. Wiesbaden: Gabler, 2011 Published in: Gabler Research Wünschmann, Stefan [Author] ; Müller, Stefan [Other] Beschwerdeverhalten und Kundenwert - [1. Aufl.] Books Close > Bookmarks You can manage bookmarks using lists, please log in to your user account for this. Wiesbaden: Deutscher Universitäts-Verlag, 2007 Published in: Gabler Edition Wissenschaft Bruhn, Manfred [Author] Der Informationswert von Beschwerden für Marketingentscheidungen Books Close > Bookmarks You can manage bookmarks using lists, please log in to your user account for this. Oestrich-Winkel: Inst. für Marketing an der European Business School, 1986 Published in: Institut für Marketing: Arbeitspapiere / Institut für Marketing, European Business School ; 5
Riemer, Martin A. [Author] Beschwerdemanagement Books Close > Bookmarks You can manage bookmarks using lists, please log in to your user account for this. Frankfurt/Main [u.a.]: Campus-Verlag, 1986 Published in: Schwerpunktreihe Marketing und Verbraucherarbeit ; 3 - Campus Forschung ; 515
Haas, Bernhard [Author]; Troschke, Bettina von [Author] Beschwerdemanagement : aus Beschwerden Verkaufserfolge machen Books Close > Bookmarks You can manage bookmarks using lists, please log in to your user account for this. Offenbach: Gabal, 2007
Stauss, Bernd [Author]; Seidel, Wolfgang [Author] Beschwerdemanagement : unzufriedene Kunden als profitable Zielgruppe - [4., vollst. überarb. Aufl.] Books Close > Bookmarks You can manage bookmarks using lists, please log in to your user account for this. München: Hanser, 2007
Graf, Karin [Author] Die Behandlung von Verbraucherbeschwerden in Unternehmen Books Close > Bookmarks You can manage bookmarks using lists, please log in to your user account for this. Berlin: Duncker und Humblot, 1990 Published in: Beiträge zur Verhaltensforschung ; 2800
Stauss, Bernd [Author]; Seidel, Wolfgang [Author] Beschwerdemanagement : Fehler vermeiden - Leistung verbessern - Kunden binden Books Close > Bookmarks You can manage bookmarks using lists, please log in to your user account for this. München; Wien: Hanser, 1996
Spee, Detlef [Author]; Bühner, Stefanie [Author] Retourenmanagement : eine logistische Herausforderung ; Theorie und Praxis zur Abwicklung von Warenrückgaben - [1. Aufl.] Books Close > Bookmarks You can manage bookmarks using lists, please log in to your user account for this. München: Huss-Verl., 2015 Published in: Logistik Praxis
Meese, Gisela [Author] ; W. Kohlhammer GmbH Schriftliche Patientenbeschwerden professionell beantworten : erfolgreich kommunizieren und überzeugen - [1. Auflage 2018] Books Close > Bookmarks You can manage bookmarks using lists, please log in to your user account for this. Stuttgart: Verlag W. Kohlhammer, 2018
Hahn, Peter [Author] Warnungen, Beschwerden, Erpressungen : Leitfaden für die Lebensmittelpraxis - [2. Auflage] Books Close > Bookmarks You can manage bookmarks using lists, please log in to your user account for this. Hamburg: Behr's Verlag, 2016
Hahn, Peter [Author]; Wellmann, Eva [Author] Informationshandeln, Verbraucherbeschwerden und Produkterpressungen - [1. Aufl.] Books Close > Bookmarks You can manage bookmarks using lists, please log in to your user account for this. Hamburg: Behr, 2012
Borth, Björn-Olaf [Author] Beschwerdezufriedenheit und Kundenloyalität im Dienstleistungsbereich : Kausalanalysen unter Berücksichtigung moderierender Effekte - [1. Aufl.] Books Close > Bookmarks You can manage bookmarks using lists, please log in to your user account for this. Wiesbaden: Dt. Univ.-Verl., 2004 Published in: Gabler Edition Wissenschaft ; Forum Marketing
Cerwinka, Gabriele [Author]; Schranz, Gabriele [Author] Wenn der Kunde laut wird : professioneller Umgang mit Beschwerden Books Close > Bookmarks You can manage bookmarks using lists, please log in to your user account for this. Wien: Linde, 2009 Published in: Linde international ; Linde sagt, wie's geht
Schöler, Andreas [Author] Beschwerdeinformationen und ihre Nutzung - [1. Aufl.] Books Close > Bookmarks You can manage bookmarks using lists, please log in to your user account for this. Wiesbaden: Gabler, 2009 Published in: Gabler Edition Wissenschaft ; Focus Dienstleistungsmarketing- Focus Dienstleistungsmarketing
Ratajczak, Oliver [Editor] Erfolgreiches Beschwerdemanagement : Wege zu Prozessverbesserungen und Kundenzufriedenheit - [1. Auflage] Books Close > Bookmarks You can manage bookmarks using lists, please log in to your user account for this. Wiesbaden: Gabler, 2010
Deutsche Gesellschaft für Qualität Kennzahlen im Beschwerdemanagement Books Close > Bookmarks You can manage bookmarks using lists, please log in to your user account for this. München: Hanser, [2016] Published in: Deutsche Gesellschaft für Qualität: DGQ-Band ; 1236
Brock, Christian [Author] Beschwerdeverhalten und Kundenbindung : Erfolgswirkungen und Management der Kundenbeschwerde - [1. Aufl.] Books Close > Bookmarks You can manage bookmarks using lists, please log in to your user account for this. Wiesbaden: Gabler, 2009 Published in: Gabler Research ; Unternehmenskooperation und Netzwerkmanagement- Unternehmenskooperation und Netzwerkmanagement
Bosch, Gabriele [Author] Beschwerdemanagement in Bibliotheken : Konzeption und praktische Anwendung Books Close > Bookmarks You can manage bookmarks using lists, please log in to your user account for this. Berlin: Inst. für Bibliotheks- und Informationswiss. der Humboldt-Univ., 2007 Published in: Berliner Handreichungen zur Bibliotheks- und Informationswissenschaft ; 211
Stempfle, Doris [Author]; Stempfle, Lothar [Author]; Zartmann, Ricarda [Author] Reklamationsmanagement als Reklame : Beschwerden managen, Kunden zurückgewinnen, mehr verkaufen - [1. Aufl.] Books Close > Bookmarks You can manage bookmarks using lists, please log in to your user account for this. Wiesbaden: Gabler, 2009
Roschk, Holger [Author] ; Gelbrich, Katja [Other]; Bach, Norbert [Other] Gerechtigkeit bei der Beschwerdebehandlung : der moderierende Einfluss von Kunden- und Situationsmerkmalen - [1. Aufl.] Books Close > Bookmarks You can manage bookmarks using lists, please log in to your user account for this. Wiesbaden: Gabler, 2011 Published in: Gabler Research
Wünschmann, Stefan [Author] ; Müller, Stefan [Other] Beschwerdeverhalten und Kundenwert - [1. Aufl.] Books Close > Bookmarks You can manage bookmarks using lists, please log in to your user account for this. Wiesbaden: Deutscher Universitäts-Verlag, 2007 Published in: Gabler Edition Wissenschaft
Bruhn, Manfred [Author] Der Informationswert von Beschwerden für Marketingentscheidungen Books Close > Bookmarks You can manage bookmarks using lists, please log in to your user account for this. Oestrich-Winkel: Inst. für Marketing an der European Business School, 1986 Published in: Institut für Marketing: Arbeitspapiere / Institut für Marketing, European Business School ; 5
> Media type Skip to next facet Books (34) Wert ausschließen Standards (7) Wert ausschließen Show more show less
> Availability Skip to next facet Open Shelves (17) Wert ausschließen Stack Collection (6) Wert ausschließen Ask for availability (2) Wert ausschließen Show more show less
> Location Skip to next facet Departmental Library DrePunct (18) Wert ausschließen Central Library (6) Wert ausschließen Branch Library of Medicine (1) Wert ausschließen Show more show less
> Access State Skip to next facet Open Access (4) Wert ausschließen Restricted Access (7) Wert ausschließen Without Specification (10) Wert ausschließen Show more show less
> Language Skip to next facet German (36) Wert ausschließen English (5) Wert ausschließen Show more show less
> Subject Skip to next facet Economics (31) Wert ausschließen Psychology (4) Wert ausschließen General (3) Wert ausschließen Agriculture and forestry, horticulture, fisheries, housekeeping (3) Wert ausschließen Jurisprudence (3) Wert ausschließen Sociology (2) Wert ausschließen Chemistry and pharmacology (1) Wert ausschließen Medicine (1) Wert ausschließen Show more show less
> Creator Skip to next facet ISO International Organization for Standardization (4) Wert ausschließen ISO Internationale Organisation für Normung (4) Wert ausschließen ISO Organisation Internationale de Normalisation (4) Wert ausschließen ISO/TC 176 Management et assurance de la qualité (4) Wert ausschließen ISO/TC 176 Quality management and quality assurance (4) Wert ausschließen ISO/TC 176 Qualitätsmanagement und Qualitätssicherung (4) Wert ausschließen Roschk, Holger (4) Wert ausschließen Seidel, Wolfgang (4) Wert ausschließen Stauss, Bernd (4) Wert ausschließen DIN Deutsches Institut für Normung e. V. (3) Wert ausschließen DIN German Institute for Standardization (3) Wert ausschließen DIN-Normenausschuss Qualitätsmanagement, Statistik und Zertifizierungsgrundlagen (NQSZ) (3) Wert ausschließen Gelbrich, Katja (3) Wert ausschließen Quality Management, Statistics and Certification Standards Committee (3) Wert ausschließen Deutsche Gesellschaft für Qualität (2) Wert ausschließen Hahn, Peter (2) Wert ausschließen Bach, Norbert (1) Wert ausschließen Becker, Detlef (1) Wert ausschließen Becker, Tilman (1) Wert ausschließen Bernt, Dana (1) Wert ausschließen Bochert, Susan (1) Wert ausschließen Borth, Björn-Olaf (1) Wert ausschließen Bosch, Gabriele (1) Wert ausschließen Brock, Christian (1) Wert ausschließen Bruhn, Manfred (1) Wert ausschließen Bühner, Stefanie (1) Wert ausschließen Carl Hanser Verlag (1) Wert ausschließen Cerwinka, Gabriele (1) Wert ausschließen Cook, Sarah (1) Wert ausschließen Deges, Frank (1) Wert ausschließen Graf, Karin (1) Wert ausschließen Haas, Bernhard (1) Wert ausschließen Heinze, Karen (1) Wert ausschließen Jann, Nina (1) Wert ausschließen Kobel, Sarah (1) Wert ausschließen Meese, Gisela (1) Wert ausschließen Müller, Jana (1) Wert ausschließen Müller, Stefan (1) Wert ausschließen Plein, Katrin (1) Wert ausschließen Ratajczak, Oliver (1) Wert ausschließen Riemer, Martin A. (1) Wert ausschließen Schranz, Gabriele (1) Wert ausschließen Schöler, Andreas (1) Wert ausschließen Spee, Detlef (1) Wert ausschließen Stempfle, Doris (1) Wert ausschließen Stempfle, Lothar (1) Wert ausschließen Troschke, Bettina von (1) Wert ausschließen UVK Verlag (1) Wert ausschließen Urban-Stahl, Ulrike (1) Wert ausschließen W. Kohlhammer GmbH (1) Wert ausschließen Wellmann, Eva (1) Wert ausschließen Weyerer, Barbara (1) Wert ausschließen Wünschmann, Stefan (1) Wert ausschließen Zartmann, Ricarda (1) Wert ausschließen Zeiler, Bettina (1) Wert ausschließen Show more show less
> Collection Skip to next facet Verbunddaten SWB (34) Wert ausschließen Lizenzfreie Online-Ressourcen (4) Wert ausschließen Nautos (ISO-Normen) (4) Wert ausschließen Nautos (DIN-Normen) (3) Wert ausschließen Show more show less