Skip to contents Merten, Marion [Author] Kunst und Marketing : Vermarktungsstrategien in der zeitgenössischen Kunst Books View online Schließen Close > Bookmarks You can manage bookmarks using lists, please log in to your user account for this. Saarbrücken: VDM Verlag Dr. Müller, 2006 Gardner, James [Author] Culture or trash? : A provocative view of contemporary painting, sculpture, and other costly commodities Books View online Schließen Close > Bookmarks You can manage bookmarks using lists, please log in to your user account for this. New York, NY [u.a.]: Carol Publ., 1993 Published in: A Birch Lane Press book Lafargue, Bernard [Other] Le design dans l'art contemporain Books View online Schließen Close > Bookmarks You can manage bookmarks using lists, please log in to your user account for this. Pau: PUPPA, 2015 Published in: Figures de l'art ; 29 Schmitt, Bernd [Author]; Schmitt, Bernd [Author]; Simonson, Alex [Author] Marketing-Ästhetik : strategisches Management von Marken, Identity und Image Books View online Schließen Close > Bookmarks You can manage bookmarks using lists, please log in to your user account for this. München; Düsseldorf: Econ, 1998 Mikunda, Christian [Author] ; Zeig, Jeffrey K. [Contributor] Hypnoästhetik : die ultimative Verführung in Marketing, Handel und Architektur Books View online Schließen Close > Bookmarks You can manage bookmarks using lists, please log in to your user account for this. Berlin: Econ, 2018 Colbert, François [Author] ; Nantel, Jacques [Other] Kultur- und Kunstmarketing : ein Arbeitsbuch Books View online Schließen Close > Bookmarks You can manage bookmarks using lists, please log in to your user account for this. Wien [u.a.]: Springer, 1999 Heine, Christian [Author] Die psychische Veralterung von Gütern : Wesen, Ursachen, absatzwirtschaftliche Konsequenzen Books Close > Bookmarks You can manage bookmarks using lists, please log in to your user account for this. Nürnberg: Spindler, 1968 Published in: Marktwirtschaft und Verbrauch ; 29 Drügh, Heinz J. [Editor]; Metz, Christian [Other]; Weyand, Björn [Other] Warenästhetik : neue Perspektiven auf Konsum, Kultur und Kunst ; [ein Teil der Beiträge dieses Bandes geht auf eine Konferenz zurück, die im Oktober 2008 in Frankfurt am Main ... stattfand] - [Orig.-Ausg., 1. Aufl.] Books View online Schließen Close > Bookmarks You can manage bookmarks using lists, please log in to your user account for this. Berlin: Suhrkamp, 2011 Published in: Suhrkamp-Taschenbuch Wissenschaft ; 1964 Schwarzer, Yvonne [Editor]; Schmickler, Claus C. [Other]; Baumgarten, Albert [Other]; Maurer, Ralf [Other] Über die Kunst, Kunst zu verkaufen - [2. Aufl.] Books Close > Bookmarks You can manage bookmarks using lists, please log in to your user account for this. Witten: Ars Momentum, 2005 Zahner, Nina Tessa [Author] Die neuen Regeln der Kunst : Andy Warhol und der Umbau des Kunstbetriebs im 20. Jahrhundert Books View online Schließen Close > Bookmarks You can manage bookmarks using lists, please log in to your user account for this. Frankfurt am Main [u.a.]: Campus-Verl., 2006 Knoblich, Hans [Author] ; Scharf, Andreas [Other]; Schubert, Bernd [Other] Marketing mit Duft - [4., vollkommen neu bearb. Aufl.] Books View online Schließen Close > Bookmarks You can manage bookmarks using lists, please log in to your user account for this. München; Wien: Oldenbourg, 2003 Neustadt, Jeannette [Author] Ökonomische Ästhetik und Markenkult : Reflexionen über das Phänomen Marke in der Gegenwartskunst Books View online Schließen Close > Bookmarks You can manage bookmarks using lists, please log in to your user account for this. Bielefeld: transcript, 2011 Published in: Image ; 16 Bulencea, Paul [Author]; Egger, Roman [Author] ; Books on Demand GmbH Norderstedt Gamification in tourism : designing memorable experiences Books View online Schließen Close > Bookmarks You can manage bookmarks using lists, please log in to your user account for this. Norderstedt: Books on Demand, 2015 Lehman-Fiala, Brigitte [Author] Corporate art und marktorientierte Unternehmensführung : eine interdisziplinäre Analyse zu Kunst, Kunstwirkung und Ästhetik im Marketing kunstbranchenfremder Unternehmen Books View online Schließen Close > Bookmarks You can manage bookmarks using lists, please log in to your user account for this. München: FGM-Verl., Verlag der FGM Fördergesellschaft Marketing, 2000 Published in: Schriftenreihe Schwerpunkt Marketing ; 5200 Richtrová, Eva [Author] Der Fall des Verkaufs der Gemälden des sog. Meisters des Raigerner Altars wie auch weiterer Kunstwerke aus der Gemäldegalerie des Benediktinerklosters in Raigern (1937-1940) : ein Kapitel aus der Geschichte des Raigerner Klosters in der Zeit des siebten Abtes Alois Josef Kotyza - [1. Ausgabe] Books View online Schließen Close > Bookmarks You can manage bookmarks using lists, please log in to your user account for this. Brno: Moravská zemská knihovna v Brně, 2019 Hüttel, Klaus [Author] Produktpolitik - [2., überarb. und erw. Aufl.] Books View online Schließen Close > Bookmarks You can manage bookmarks using lists, please log in to your user account for this. Ludwigshafen (Rhein): Kiehl, 1992 Published in: Modernes Marketing für Studium und Praxis Haffmans, Siem [Author]; Gelder, Marjolein van [Author]; Hinte, Ed van [Author]; Zijlstra, Yvo [Author] Products that flow : circular business models and design strategies for fast-moving consumer goods Books View online Schließen Close > Bookmarks You can manage bookmarks using lists, please log in to your user account for this. Amsterdam: BIS Publishers, [2018] Serradifalco, Sandro [Other] Avanguardie artistiche 2003 : dall'impressionismo al caos marketing art Books Close > Bookmarks You can manage bookmarks using lists, please log in to your user account for this. Palermo: Serradifalco, 2003 Bergmann, Gustav [Author] Umweltgerechtes Produkt-Design : Management und Marketing zwischen Ökonomie und Ökologie Books View online Schließen Close > Bookmarks You can manage bookmarks using lists, please log in to your user account for this. Neuwied; Kriftel; Berlin: Luchterhand, 1994 Umminger, Peter [Author] Einsatzmöglichkeiten qualitativer Prognoseverfahren im Produktmarketing Books View online Schließen Close > Bookmarks You can manage bookmarks using lists, please log in to your user account for this. [Köln]: Förderges. Produkt-Marketing, 1990 Published in: Beiträge zum Produkt-Marketing ; 1600
Merten, Marion [Author] Kunst und Marketing : Vermarktungsstrategien in der zeitgenössischen Kunst Books View online Schließen Close > Bookmarks You can manage bookmarks using lists, please log in to your user account for this. Saarbrücken: VDM Verlag Dr. Müller, 2006
Gardner, James [Author] Culture or trash? : A provocative view of contemporary painting, sculpture, and other costly commodities Books View online Schließen Close > Bookmarks You can manage bookmarks using lists, please log in to your user account for this. New York, NY [u.a.]: Carol Publ., 1993 Published in: A Birch Lane Press book
Lafargue, Bernard [Other] Le design dans l'art contemporain Books View online Schließen Close > Bookmarks You can manage bookmarks using lists, please log in to your user account for this. Pau: PUPPA, 2015 Published in: Figures de l'art ; 29
Schmitt, Bernd [Author]; Schmitt, Bernd [Author]; Simonson, Alex [Author] Marketing-Ästhetik : strategisches Management von Marken, Identity und Image Books View online Schließen Close > Bookmarks You can manage bookmarks using lists, please log in to your user account for this. München; Düsseldorf: Econ, 1998
Mikunda, Christian [Author] ; Zeig, Jeffrey K. [Contributor] Hypnoästhetik : die ultimative Verführung in Marketing, Handel und Architektur Books View online Schließen Close > Bookmarks You can manage bookmarks using lists, please log in to your user account for this. Berlin: Econ, 2018
Colbert, François [Author] ; Nantel, Jacques [Other] Kultur- und Kunstmarketing : ein Arbeitsbuch Books View online Schließen Close > Bookmarks You can manage bookmarks using lists, please log in to your user account for this. Wien [u.a.]: Springer, 1999
Heine, Christian [Author] Die psychische Veralterung von Gütern : Wesen, Ursachen, absatzwirtschaftliche Konsequenzen Books Close > Bookmarks You can manage bookmarks using lists, please log in to your user account for this. Nürnberg: Spindler, 1968 Published in: Marktwirtschaft und Verbrauch ; 29
Drügh, Heinz J. [Editor]; Metz, Christian [Other]; Weyand, Björn [Other] Warenästhetik : neue Perspektiven auf Konsum, Kultur und Kunst ; [ein Teil der Beiträge dieses Bandes geht auf eine Konferenz zurück, die im Oktober 2008 in Frankfurt am Main ... stattfand] - [Orig.-Ausg., 1. Aufl.] Books View online Schließen Close > Bookmarks You can manage bookmarks using lists, please log in to your user account for this. Berlin: Suhrkamp, 2011 Published in: Suhrkamp-Taschenbuch Wissenschaft ; 1964
Schwarzer, Yvonne [Editor]; Schmickler, Claus C. [Other]; Baumgarten, Albert [Other]; Maurer, Ralf [Other] Über die Kunst, Kunst zu verkaufen - [2. Aufl.] Books Close > Bookmarks You can manage bookmarks using lists, please log in to your user account for this. Witten: Ars Momentum, 2005
Zahner, Nina Tessa [Author] Die neuen Regeln der Kunst : Andy Warhol und der Umbau des Kunstbetriebs im 20. Jahrhundert Books View online Schließen Close > Bookmarks You can manage bookmarks using lists, please log in to your user account for this. Frankfurt am Main [u.a.]: Campus-Verl., 2006
Knoblich, Hans [Author] ; Scharf, Andreas [Other]; Schubert, Bernd [Other] Marketing mit Duft - [4., vollkommen neu bearb. Aufl.] Books View online Schließen Close > Bookmarks You can manage bookmarks using lists, please log in to your user account for this. München; Wien: Oldenbourg, 2003
Neustadt, Jeannette [Author] Ökonomische Ästhetik und Markenkult : Reflexionen über das Phänomen Marke in der Gegenwartskunst Books View online Schließen Close > Bookmarks You can manage bookmarks using lists, please log in to your user account for this. Bielefeld: transcript, 2011 Published in: Image ; 16
Bulencea, Paul [Author]; Egger, Roman [Author] ; Books on Demand GmbH Norderstedt Gamification in tourism : designing memorable experiences Books View online Schließen Close > Bookmarks You can manage bookmarks using lists, please log in to your user account for this. Norderstedt: Books on Demand, 2015
Lehman-Fiala, Brigitte [Author] Corporate art und marktorientierte Unternehmensführung : eine interdisziplinäre Analyse zu Kunst, Kunstwirkung und Ästhetik im Marketing kunstbranchenfremder Unternehmen Books View online Schließen Close > Bookmarks You can manage bookmarks using lists, please log in to your user account for this. München: FGM-Verl., Verlag der FGM Fördergesellschaft Marketing, 2000 Published in: Schriftenreihe Schwerpunkt Marketing ; 5200
Richtrová, Eva [Author] Der Fall des Verkaufs der Gemälden des sog. Meisters des Raigerner Altars wie auch weiterer Kunstwerke aus der Gemäldegalerie des Benediktinerklosters in Raigern (1937-1940) : ein Kapitel aus der Geschichte des Raigerner Klosters in der Zeit des siebten Abtes Alois Josef Kotyza - [1. Ausgabe] Books View online Schließen Close > Bookmarks You can manage bookmarks using lists, please log in to your user account for this. Brno: Moravská zemská knihovna v Brně, 2019
Hüttel, Klaus [Author] Produktpolitik - [2., überarb. und erw. Aufl.] Books View online Schließen Close > Bookmarks You can manage bookmarks using lists, please log in to your user account for this. Ludwigshafen (Rhein): Kiehl, 1992 Published in: Modernes Marketing für Studium und Praxis
Haffmans, Siem [Author]; Gelder, Marjolein van [Author]; Hinte, Ed van [Author]; Zijlstra, Yvo [Author] Products that flow : circular business models and design strategies for fast-moving consumer goods Books View online Schließen Close > Bookmarks You can manage bookmarks using lists, please log in to your user account for this. Amsterdam: BIS Publishers, [2018]
Serradifalco, Sandro [Other] Avanguardie artistiche 2003 : dall'impressionismo al caos marketing art Books Close > Bookmarks You can manage bookmarks using lists, please log in to your user account for this. Palermo: Serradifalco, 2003
Bergmann, Gustav [Author] Umweltgerechtes Produkt-Design : Management und Marketing zwischen Ökonomie und Ökologie Books View online Schließen Close > Bookmarks You can manage bookmarks using lists, please log in to your user account for this. Neuwied; Kriftel; Berlin: Luchterhand, 1994
Umminger, Peter [Author] Einsatzmöglichkeiten qualitativer Prognoseverfahren im Produktmarketing Books View online Schließen Close > Bookmarks You can manage bookmarks using lists, please log in to your user account for this. [Köln]: Förderges. Produkt-Marketing, 1990 Published in: Beiträge zum Produkt-Marketing ; 1600
> Media type Skip to next facet Books (138) Wert ausschließen Articles (5) Wert ausschließen Journals / Newspapers / Series (3) Wert ausschließen Standards (3) Wert ausschließen Show more show less
> Availability Skip to next facet Open Shelves (75) Wert ausschließen Stack Collection (37) Wert ausschließen Ask for availability (5) Wert ausschließen Show more show less
> Location Skip to next facet Departmental Library DrePunct (67) Wert ausschließen Central Library (46) Wert ausschließen TU Dresden holdings (4) Wert ausschließen Branch Library of Forestry (1) Wert ausschließen Show more show less
> Rights information Skip to next facet In Copyright (3) Wert ausschließen Attribution - No Derivs (CC BY-ND) (3) Wert ausschließen Attribution - Non Commercial - No Derivs (CC BY-NC-ND) (2) Wert ausschließen Attribution (CC BY) (1) Wert ausschließen Free Access - Rights Reserved (University Offenburg) (1) Wert ausschließen Show more show less
> Access State Skip to next facet Open Access (17) Wert ausschließen Restricted Access (9) Wert ausschließen Without Specification (22) Wert ausschließen Show more show less
> Language Skip to next facet German (117) Wert ausschließen English (33) Wert ausschließen French (3) Wert ausschließen Czech (1) Wert ausschließen Italian (1) Wert ausschließen Show more show less
> Subject Skip to next facet Economics (114) Wert ausschließen Art and art history (40) Wert ausschließen General (31) Wert ausschließen Technology (17) Wert ausschließen Sociology (14) Wert ausschließen Geography (10) Wert ausschließen Biology (5) Wert ausschließen General and comparative linguistics and literary studies, indo-european, non-european languages and literatures (3) Wert ausschließen History (3) Wert ausschließen Philosophy (3) Wert ausschließen Political science (3) Wert ausschließen Jurisprudence (3) Wert ausschließen General sciences (2) Wert ausschließen American studies (2) Wert ausschließen Germanic and Scandinavian studies (2) Wert ausschließen Computer science (2) Wert ausschließen Medicine (2) Wert ausschließen Musicology (2) Wert ausschließen Psychology (2) Wert ausschließen Chemistry and pharmacology (1) Wert ausschließen Ethnology and ethnography (1) Wert ausschließen Theology and religious studies (1) Wert ausschließen Show more show less
> Creator Skip to next facet Albers, Sönke (3) Wert ausschließen Institut für Zukunftsstudien und Technologiebewertung (3) Wert ausschließen Kreibich, Rolf (3) Wert ausschließen Neustadt, Jeannette (3) Wert ausschließen Rogall, Holger (3) Wert ausschließen Abele, Eberhard (2) Wert ausschließen Döhl, Frédéric (2) Wert ausschließen Frank, Simon A. (2) Wert ausschließen ISO International Organization for Standardization (2) Wert ausschließen ISO Internationale Organisation für Normung (2) Wert ausschließen ISO Organisation Internationale de Normalisation (2) Wert ausschließen ISO/TC 159 Ergonomics (2) Wert ausschließen ISO/TC 159 Ergonomie (2) Wert ausschließen Knoblich, Hans (2) Wert ausschließen Rubik, Frieder (2) Wert ausschließen Scharf, Andreas (2) Wert ausschließen Schubert, Bernd (2) Wert ausschließen Slowinska, Maria A. (2) Wert ausschließen Teichert, Volker (2) Wert ausschließen Allen, Martina (1) Wert ausschließen Alt, Marina (1) Wert ausschließen Altman, Hannah Josepha Rachel (1) Wert ausschließen Altman, Morris (1) Wert ausschließen Anderl, Reiner (1) Wert ausschließen Anderson, Simon P. (1) Wert ausschließen Arnold, Christian (1) Wert ausschließen Arthur D. Little International Inc. Wiesbaden (1) Wert ausschließen Austmann, Henning (1) Wert ausschließen Baker, Michael John (1) Wert ausschließen Batra, Rajeev (1) Wert ausschließen Baumberg, Daniela (1) Wert ausschließen Baumgarten, Albert (1) Wert ausschließen Baumgartner, Thomas (1) Wert ausschließen Behrendt, Siegfried (1) Wert ausschließen Bennauer, Ute (1) Wert ausschließen Bergmann, Gustav (1) Wert ausschließen Bezold, Johannes (1) Wert ausschließen Bieger, Thomas (1) Wert ausschließen Birkhofer, Herbert (1) Wert ausschließen Blanchard, Sophie (1) Wert ausschließen Bleicher, Joan Kristin (1) Wert ausschließen Boe͏̈s, Hans (1) Wert ausschließen Books on Demand GmbH Norderstedt (1) Wert ausschließen Brandmeyer, Klaus (1) Wert ausschließen Brei, Diann (1) Wert ausschließen Brezet, H. (1) Wert ausschließen Brezet, Han (1) Wert ausschließen Brown, Tim (1) Wert ausschließen Buggert, Willi (1) Wert ausschließen Bulencea, Paul (1) Wert ausschließen Burmann, Christoph (1) Wert ausschließen Böhm, Bettina (1) Wert ausschließen Böhme, Gernot (1) Wert ausschließen Colbert, François (1) Wert ausschließen DIN Deutsches Institut für Normung e. V. (1) Wert ausschließen DIN German Institute for Standardization (1) Wert ausschließen DIN-Normenausschuss Ergonomie (NAErg) (1) Wert ausschließen De Chiara, Alessandro (1) Wert ausschließen Dehnhardt, Hans-Peter (1) Wert ausschließen Deutsch, Christian (1) Wert ausschließen Dodt, Ulrich (1) Wert ausschließen Drügh, Heinz J. (1) Wert ausschließen Egger, Roman (1) Wert ausschließen Erdmann, Andreas (1) Wert ausschließen Ergonomics Standards Committee (1) Wert ausschließen Ermer, Beatrice (1) Wert ausschließen Fasholz, Jörg (1) Wert ausschließen Fisseler, Dirk (1) Wert ausschließen Forum Kulturmarketing 2002 Ludwigsburg (1) Wert ausschließen Fuchs, Marcus (1) Wert ausschließen Förderkreis Betriebswirtschaft an der Universität Stuttgart (1) Wert ausschließen Fürstenberg, Jeannette zu (1) Wert ausschließen Gardner, James (1) Wert ausschließen Gelder, Marjolein van (1) Wert ausschließen Gesellschaft Entwicklung, Konstruktion, Vertrieb (1) Wert ausschließen Gojowczyk, Jiska (1) Wert ausschließen Grau, Renate (1) Wert ausschließen Gühlert, Hans Christian (1) Wert ausschließen Haffmans, Siem (1) Wert ausschließen Hahn, Alexander (1) Wert ausschließen Haßemer, Konstantin (1) Wert ausschließen Heine, Christian (1) Wert ausschließen Hellenbrandt, Simone (1) Wert ausschließen Herrmann, Andreas (1) Wert ausschließen Hinte, Ed van (1) Wert ausschließen Hochschule Offenburg (1) Wert ausschließen Hochschule Offenburg Studiengang Medien und Informationswesen (1) Wert ausschließen Hochschulgruppe Arbeits- und Betriebsorganisation (1) Wert ausschließen Hochschultage Energie 15 1994 Essen (1) Wert ausschließen Hofmann, Andreas (1) Wert ausschließen Hopfenbeck, Waldemar (1) Wert ausschließen Horváth, Péter (1) Wert ausschließen Huber, Peter Michael (1) Wert ausschließen Hummel, Marlies (1) Wert ausschließen Hüttel, Klaus (1) Wert ausschließen Ifo-Institut für Wirtschaftsforschung (1) Wert ausschließen Institut für Absatzwirtschaft München (1) Wert ausschließen Institut für Technik der Betriebsführung im Handwerk (1) Wert ausschließen Institut für Ökologische Wirtschaftsforschung Berlin (1) Wert ausschließen Jacob, Frank (1) Wert ausschließen Show more show less
> Collection Skip to next facet Verbunddaten SWB (140) Wert ausschließen Lizenzfreie Online-Ressourcen (13) Wert ausschließen SSOAR Social Science Open Access Repository (3) Wert ausschließen Nautos (ISO-Normen) (2) Wert ausschließen BASE - Bielefeld Academic Search Engine (1) Wert ausschließen EconStor (German National Library of Economics, ZBW) (1) Wert ausschließen Fachkatalog Technikgeschichte (1) Wert ausschließen Nautos (DIN-Normen) (1) Wert ausschließen Qucosa (1) Wert ausschließen Springer Science and Business Media LLC (CrossRef) (1) Wert ausschließen Show more show less